kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

© monticellllo - Fotolia.comLatem częściej niż w innych porach roku sięgamy po świeże owoce i warzywa. Zawierają one mnóstwo witamin, składników mineralnych oraz błonnika. W miesiącach wakacyjnych warzywa i owoce cieszą nas smakiem – są wówczas dojrzałe, soczyste i łatwo dostępne. Jak przygotowywać posiłki, aby zachować pełnię wartości odżywczych owoców i warzyw?
 
 
© ilnur111 - Fotolia.comPrzyszła jesień. Dni są coraz krótsze, za to coraz chłodniejsze, do tego wieje i leje… Nic więc dziwnego, że dopada nas chandra i jesienne zmęczenie. Jest jednak prosty sposób na to, aby dodać sobie trochę energii, a przy okazji wypięknieć i nieco schudnąć – jedzmy warzywa!
 
 
© clamon - Fotolia.comPoczątek jesieni to najlepsza pora na porządki na warzywnych grządkach oraz w sadzie. Jesień to także czas największych zbiorów owoców i warzyw. Dobra pogoda zbliża wszelkim pracom, których potrzebują nasze przydomowe warzywniaki i owocowe drzewka.
 
 
fot. TruskawkiTo jeden z najsilniejszych i najskuteczniejszych przeciwutleniaczy, który wspiera organizm przy każdym spadku odporności. Witamina C, bo o niej mowa, jest najlepiej przyswajalna w codziennym pożywieniu. Jej rola dla organizmu jest trudna do przecenienia. Dlaczego tak bardzo jest nam potrzebna?
 
 
fot. @ zęby_49274325_absolutimages - Fotolia.comZdecydowana większość naszej populacji doświadcza różnorodnych problemów jamy ustnej. Próchnica, choroby dziąseł czy nieświeży oddech to tylko kilka przykładów naszych bolączek. Jamie ustnej szkodzą produkty, które spożywamy. Warto zatem postawić na zdrowe zamienniki, które sprzyjają szczupłej sylwetce, ale też zdrowiu zębów i dziąseł.
 
 
fot. Fot_Fotolia_com_autor_Natalia ChircovaZwykle zgadzamy się ze stwierdzeniem, że owoce i warzywa są kluczem do zdrowia. Opinie na temat spożywania soków są jednak podzielone – jedni je kochają i nie wyobrażają sobie codziennego menu bez soków, inni zaś sceptycznie podchodzą do ich obecności w diecie. Co wiemy o sokach? Dr Katarzynę Stoś, prof. Nadzw. Instytutu Żywności i Żywienia zapytaliśmy o fakty i mity dotyczące soków.
 
 
fot. Międzybrodzki MakaronTo przepis dla miłośników papryki, którzy nie wyobrażają sobie wakacji bez przyrządzania dań z tego warzywa. Sierpień to doskonały czas na kulinarne eksperymenty z papryką w roli głównej.
 
 
fot. BakłażanyWakacje to świetny czas, aby wprowadzić do naszej diety zdrowe produkty, a wraz z nimi zmienić nawyki żywieniowe. Dla tych, którzy nie odpowiadają za smakiem warzyw, przygotowaliśmy dwa przepisy, które pozwolą „odczarować” zielone dania. Oto zielone warzywa w smacznej odsłonie.
 
 
fot. Fotolia.comZdecydowana większość Polaków - 96 procent - twierdzi, że regularnie spożywa śniadania. Zdaniem ekspertów nasze nawyki żywieniowe sprawiają, że nie jesteśmy w stanie skomponować właściwie porannego posiłku. Jak powinno wyglądać prawidłowo zbilansowane śniadanie i jaka jest jego rola w diecie dzieci i dorosłych opowiada dr Aneta Górska-Kot, Ordynator Oddziału Pediatrii w Szpitalu Dziecięcym przy ul. Niekłańskiej w Warszawie.
 
 
fot. Pora na pomidoraPrzekonanie dziecka do jedzenia warzyw i owoców to dla wielu rodziców spory problem. Z pomocą przychodzi kampania „Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców”. Jej celem jest zachęcenie rodziców do kształtowania zdrowych nawyków żywieniowych już od najmłodszych lat i wskazanie sposobów wprowadzania warzyw i owoców do dziecięcego jadłospisu.
 
 
Strony: [1] [2] [3] [4] [5] następna »

 


 


 

Ta pizza jest jedną z najłatwiejszych, a jednocześnie najsmaczniejszych. Jedyna trudność to "lepienie pieroga", ale nawet niekształtna smakuje znakomicie.»