kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

© Gennadiy Poznyakov - Fotolia.comZdecydowana większość dzieci ogląda codziennie telewizję, która staje się dla nich wręcz obowiązkową i często jedyną rozrywką. Dziecko przed telewizorem czy monitorem komputera to niestety nie zawsze dobre połączenie. Tymczasem zorganizowanie atrakcji dla dziecka, nawet w czterech kątach. nie jest tak trudnym wyzwaniem, jakby się mogło wydawać.
 
 
© Artur Marciniec - Fotolia.comPolacy kochają seriale. Te najchętniej oglądane potrafią jednorazowo przyciągnąć przed telewizory nawet po kilkaset tysięcy widzów. Seriale, zwłaszcza te zagraniczne, mogą stanowić bardzo przyjemną, ale i edukacyjną rozrywkę. Wystarczy zrezygnować z polskiego lektora i wsłuchać się w język Szekspira czy Balzaka. Eksperci PONS, marki promującej edukacyjne walory produkcji filmowych radzą, aby już teraz zmienić swoje przyzwyczajenia i z bezproduktywnego siedzenia przed telewizorem uczynić pożyteczne lekcje nauki języka obcego.
 
 
Powszechnym jest pogląd, że telewizja źle wpływa na rozwój dziecka. Traktuje się ją jako wroga, określa mianem złodzieja czasu. Czy jest tak w rzeczywistości? Przecież, to jak wykorzystamy czas spędzony z dzieckiem zależy tylko od rodziców.
 
 
W 2008 roku statystyczna Polka powyżej 16. roku życia przeznaczyła na oglądanie telewizji średnio 3 godz. 48 min. dziennie. To o ponad 21 minut więcej w porównaniu do mężczyzn w tym samym wieku.
 
 
Polki chcą wiedzieć i chcą wykorzystywać nowości technologiczne. Co im przeszkadza? Czasami zniechęcają je zawiłe instrukcje i trudny, techniczny język. By ułatwić i uprzyjemnić im poruszanie się w świecie nowych technologii spółka Multimedia Polska uruchomiła specjalny projekt edukacyjny - Multimedialna Polka.
 
 
Seriale emitowane w polskich stacjach telewizyjnych oglądają głównie kobiety - takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez AGB Nielsen Media Research na zlecenie serwisu Wirtualne Media. Spośród przeszło 30 produkcji, jakie brano pod uwagę przy tworzeniu ankiety tylko trzy są chętniej oglądane przez panów.
 
 
Przed telewizorem i monitorem komputera spędzamy coraz więcej czasu, zwłaszcza gdy jesienna pogoda za oknem nie zachęca do spacerów. W czasie, gdy media te są coraz bardziej dostępne, łatwo wpaść w sieci tzw. konsumpcjonizmu medialnego czyli bezmyślnego pochłaniania treści. Może więc warto zadbać o to, by czas spędzony na surfowaniu w sieci czy przed telewizorem nie był czasem zmarnowanym, ale wartościowym? O swój rozwój można przecież zadbać nawet oddając się rozrywce. Internet i telewizja nie muszą być – i nie są - złem wcielonym.
 
 
fot. TVNW jesiennym „repertuarze” kobiecej stacji znajdzie się dziesięć nowości. Na antenie nie zabraknie także sprawdzonych już formatów, takich jak Miasto Kobiet, Lekcja Stylu czy Salon Piękności oraz „Uwaga faceci” i „Hotel Babylon”.
 
 
© goodluz - Fotolia.comNajwiększe stacje telewizyjne w Polsce najchętniej oglądane są przez kobiety. Najmniej przedstawicielek płci pięknej wybiera Polsat (56,31 proc.), najwięcej - TVN (61,62 proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
 
 
fot. wedding.tvPierwszy na świecie kanał tematyczny poświęcony związkom, relacjom partnerskim, romansom i ślubom jest już dostępny dla polskich widzów.
 
 
Strony: [1] [2] następna »

 


 


 

Ta pizza jest jedną z najłatwiejszych, a jednocześnie najsmaczniejszych. Jedyna trudność to "lepienie pieroga", ale nawet niekształtna smakuje znakomicie.»