kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

fot. Wielka Kampania Życia 24 września przez warszawskie ulice przeszedł Marsz Różowej Wstążki, który już po raz czternasty został zorganizowany w ramach Wielkiej Kampanii Życia. Uczestniczyło w nim kilka tysięcy osób, wyrażając w ten sposób poparcie dla programu walki z rakiem piersi.
 
 
fot. AvonZbliża się kolejna, 14. edycja Marszu Różowej Wstążki - ogólnopolskiej akcji propagującej profilaktykę raka piersi. Jak co roku, w Wielkiej Kampanii Życia - Avon Kontra Rak Piersi, przemaszeruje kilka tysięcy osób. Wydarzenie jest manifestacją wsparcia wszystkich walczących z chorobą oraz wyrazem poparcia dla tej największej kampanii informacyjnej.
 
 
Od 25 listopada do 10 grudnia wszyscy użytkownicy facebooka mogli przyłączyć się do akcji „Powiedź STOP przemocy". Każdy mógł w tym czasie głośno i wyraźnie powiedzieć „NIE". W ciągu trwania akcji na popularnym portalu społecznościowym przyłączyło się do niej 57 500 osób. Ta liczba wskazuje jak niezwykle ważne są takie kampanie i jak wielu osobom zależy na przerwaniu dramatu jakim jest przemoc w rodzinie.
 
 
fot. AvonZ końcem października 2010 roku, ruszyła kolejna odsłona Wielkiej Kampanii o Godność Avon Kontra Przemoc. Do akcji przyłączyło się wiele znanych i cenionych osób: Jolanta Kwaśniewska, Katarzyna Zielińska, Andrzej Krzywy oraz Robert Korzeniowski. Gwiazdy w ten sposób chcą wyrazić swój sprzeciw wobec przemocy.
 
 
fot. Avon20 czerwca, w niedzielę o godzinie 12, podczas corocznych obchodów Dni Garwolina z Avon odbył się pierwszy uliczny bieg pod hasłem "Avon kontra przemoc - biegnij w Garwolinie". Wydarzenie zainaugurowało ogólnopolską Wielką Kampanię o Godność - Avon kontra przemoc, której strategicznym partnerem jest Fundacja Feminoteka.
 
 
Avon ogłosił nawiązanie współpracy z artystką Fergie. Piosenkarka będzie twarzą globalnej marki, a wybór ten podyktowany był faktem, że tak jak sam zapach Fergie jest niezależna, pewna siebie i pełna kobiecości - a są to cechy promowane przez Avon.
 
 
Od trzech lat Stowarzyszenie Amazonki Warszawa - Centrum i Avon Cosmetics Polska prowadzą kampanię na rzecz popularyzowania badań kontrolnych piersi w gabinetach ginekologicznych. W ramach programu powstała sieć „Gabinetów z różową wstążką", oferujących pacjentkom rutynowe badania palpacyjne piersi, kontrolne badania diagnostyczne oraz edukację na temat zachowań profilaktycznych.
 
 
W sobotę 29 września 2007 firma kosmetyczna Avon wraz ze Stowarzyszeniem Amazonki Warszawa - Centrum i firmą Samsung zapraszają mieszkańców Warszawy (ale nie tylko) na Marsz Różowej Wstążki. Celem imprezy będzie szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz wyrażenie solidarności ze wszystkimi chorymi na nowotwór, który rocznie dotyka ponad 13 000 Polek.
 
 
fot. SamsungPaździernik od wielu już lat jest miesiącem profilaktyki w walce z rakiem piersi. W tym roku do Wielkiej Kampanii Życia Avon Kontra Rak Piersi włączyła się firma Samsung wprowadzając na rynek specjalną edycję najnowszego telefonu J600 w kolorze różowym.
 
 
fot. AvonFirma kosmetyczna Avon ma nową globalną ambasadorkę – aktorkę Reese Whiterspoon. Twarzą tej marki w Polsce jest również aktorka – Magdalena Cielecka. Poza tym już we wrześniu Avon wprowadza do sprzedaży nowe perfumy stworzone przez znanego projektanta Christiana Lacroix.
 
 
Strony: [1] [2] następna »

 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »